Brīdinājums Mēs izmantojam cookie failus, lai nodrošinātu ērtu mājaslapas apmeklēšanu un uzlabotu tās funkcionalitāti. Apmeklējot doto mājaslapu, Jūs piekrītat cookie failu izmantošanai mūsu vajadzībām. Savu piekrišanu Jūs varat atsaukt jebkurā brīdī, izdzēšot saglabātos cookies failus. OK

Jums ir jautājumi?
Sazinieties ar mums tūlīt!


+371 20040043
+371 25868007

Mēs strādājam priekš Jums jau no 2006 gada!

Ja mūsu prece Jums nederēs, mēs nomainīsim to pret piemērotāku vai atgriezīsim naudu pilnā apjomā.



Mēs esam oficiāli pārstāvji Latvijā



e-Dog.lv - Latvija

e-dog.lv

Garantija

Garantija

Visām Interneta veikalā e-Dog.lv piedāvātām precēm garantijas apkalpošana tiek nodrošināta saskaņā ar preces ražotāja noteiktajiem garantijas nosacījumiem. Veicot pirkumu, kopā ar preci pircējam tiek izsniegti garantijas dokumenti, ar atrunātiem šīs preces garantijas apkalpošanas nosacījumiem. Preces garantijas apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā, atsevišķām precēm tas var būt pat 3 gadi.

Lai izvairītos no pārpratumiem, lūdzam preces saņemšanas laikā pārbaudīt, vai pareizi aizpildīti garantijas dokumenti. Garantijas dokumenti ir spēkā tikai tad, ja tajos pareizi un skaidri norādīts: preces modelis, sērijas numurs, pārdošanas datums, pārdevēja un pircēja paraksti, juridiskām personām arī skaidri saskatāms pārdevēja zīmoga nospiedums. Garantijas dokumentos aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus - šādā gadījumā garantijas dokumenti tiks atzīti pār spēkā neesošiem.

Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzu rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631).

Atgādinām, ka Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

Ja garantijas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces bezmaksas garantijas apkalpošana tiks veikta saskaņā ar preces ražotāja noteiktajiem garantijas apkalpošanas nosacījumiem. Iesniedzot preci garantijas servisā, būs nepieciešams uzrādīt preces iegādi apstiprinošu dokumentu (EKA čeku, preču pavadzīmi vai līzinga līgumu).

Preces komplektā ietilpstošajiem aksesuāriem, akumulatoriem, baterijām, savienojošiem vadiem, spuldzītēm, drošinātājiem un citiem komplektējošiem, kuri ekspluatācijas procesā nolietojas parasti garantijas apkalpošana netiek paredzēta, vai tā ir ierobežota.


Garantijas apkalpošana nav spēkā, ja precei:

1. ir mehāniski bojājumi, kas radušies klienta vainas dēļ,

2. bojājuma rašanās iemesls nav atkarīgs no ražotāja vai pārdevēja, ja tiek konstatēts, ka bojāta preces garantijas plombe, sērijas numurs, ir notikusi instrukcijai neatbilstoša iekļūšana izstrādājumā,

3. ir bojājumi, kas radušies dabas stihiju, zibens, ugunsgrēka, plūdu u.c. rezultātā,

4. ja precei ir bojājumi, kas radušies svešu priekšmetu, šķidrumu, kukaiņu u.t.t., iekļūšanas rezultātā,

5. ir bojājumi, kuru rašanās iemesls ir ķīmisku vielu iedarbība,

6. ir bojājumi, kas radušies elektriskā sprieguma svārstību vai bojājumu gadījumā, komunikāciju un kabeļu parametru neatbilstības dēļ, kā arī citu sadzīves faktoru gadījumos,

8. bojājumi radušies tādēļ, ka prece netika lietota saskaņā ar tās lietošanas instrukciju, ka netika ievēroti preces uzglabāšanas un transportēšanas nosacījumi, kā arī gadījumos, kad izstrādājums netika uzstādīts atbilstoši instrukcijai,

9. bojājumi radušies tādēļ, ka tā netiek izmantota paredzētajiem mērķiem vai sadzīves tehnika tiek izmantota profesionālā nolūkā.

Papildus informācija



Vispārīgos noteikumus par patērātāja tiesībām un pienākumiem lasi šeit

DOGTRACE 3-gadu pagarinātā garantija.